صراط

رسول خدا فرمود «یا علیُ انتَ الصّراط المستقیم»

صراط صراط صراط

رسول خدا فرمود «یا علیُ انتَ الصّراط المستقیم»

پربیننده ترین مطالب

جلیلی = روحانی

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۵ ب.ظ چاپ این صفحه خلاصه

همانطور که می‌دانید دکتر روحانی اولین دبیر شورای عالی امنیت ملی است و همچنین پیش از تشکیل این شورا، عضو یا مسئول شوراهایی بوده که بعداً با تلفیق آن شوراها، شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است. همچنین اولین مذاکرات هسته‌ای از سوی ایشان انجام شده است.


دکتر جلیلی نیز دبیر این شورا بوده و از لحاظ کار اجرایی و دیگر مسائل تشابه نسبتاً زیادی با دکتر روحانی دارد.


این را گفتم که بدانیم این دو نفر از خیلی جهات به همدیگر شباهت دارند. تفاوت این دو شخص در نوع راهبرد اجرایی است و ضمناً تقریباً تمام نقدهایی که به دکتر جلیلی وارد بود به ایشان هم وارد است! در نقد ایشان هم کوتاهی نکنید!


شاید بعدا در مورد عوامل موفقیت دکتر روحانی صحبت کردم

اما علی‌الحساب برای کنکوری‌ها


سؤال: دو مورد از مهمترین عوامل موفقیت دکتر روحانی در انتخابات کدام گزینه است؟

الف) حمایت هاشمی و خاتمی

ب) زمزمه‌هایی از آزادی میرحسین و شیخ مهدی

ج) سرهنگ و گازانبر

د) گزینه‌ی الف و ب


جواب درست گزینه‌ی ج است!


پ.ن: یه مدت دسترسی‌ام به اینترنت محدود است. اگر کمتر سر می‌زنم، حلال کنید.

  • بنده

دیدگاه‌ها (۱۱)

جلیلی = روحانی
خاکستر:
من
یاد ِ این پست افتادم :
جلیلی = روحانی
حسین رضائی فرد:
همه موارد نداره؟
جلیلی = روحانی
بنده:
:)
معلومه که همه‌ی موارد درسته!
گفتم مهم‌ترین‌ش!
جلیلی = روحانی
علیرضا بیگدلی:
سلام
تخریب های دکتر جلیلی از این ها بیشتر بود ! نامرد ها ! مدیرت را در ساخت پل های نیمه کاره می دیدند !!!
جلیلی = روحانی
حسام محرابیان:

سلام...

خوب بود ...

البته دکتر با صحبت های خوبی کارشون رو شروع کردند و اگه هم اشتباهی انجام بدند(ما با هیچ کس عقد اخوت نداریم) و به نقدشون مشغول میشیم ...

اما فکر میکنم فعلا وظیفه ی همکاری و البته احترام به ایشون را داریم...

بالاخره ما سرباز ولایتیم.

 

جلیلی = روحانی
بنده:
«ما با هیچ کس عقد اخوت نداریم»

حرف بسیار زشتی که صراط(!؟)نیوز باب کرد!

 إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ ﴿الحجرات: ١٠﴾

موفق باشید یا علی
جلیلی = روحانی
علیرضا بیگدلی:
سلام
نه زیاد ! خوش نباش !!! ماجرای دبیری روحانی و جلیلی من قبل از انتخابات به این طرفداران دو آتشه ی قالیباف گوشزد کرده بودم !!!!!!
جلیلی = روحانی
بنده:
:) 
روحانی در عمل داره نشون می‌ده که واقعاً نماینده‌ی رهبر توی شورای عالی امنیت ملی بوده!!!

امیدوارم این رویه رو بعد از ۱۲مرداد هم حفظ کنه!
جلیلی = روحانی
حسین رضائی فرد:
ج هم درسته اما شاید مهمترینش حمایت هاشمی و خاتممی از نظر من
جلیلی = روحانی
بنده:
برادر! طنزه!
جلیلی = روحانی
حسام:

دوست عزیز...

این جمله را من قبل از این حرف ها از یکی از اساتید بزرگ حوزمون شنیده بودم ...

در ضمن این منافاتی با آیه نداره ... چون منظور از این جمله این که دین و خدا اول است ... و عهد ما با خداست ... پس اگه حرف خدا برعکس حرف رفیق بود!؟برادری!؟

برادر من این جمله درسته و درضمن سایت صراط هم نمیفهمم چرا بی دلیل و بی مهابا مورد نقد شما قرار گرفته !

 

 

جلیلی = روحانی
بنده:
اینجا جای جواب دادن نیست!
اما به نظر من این سایت با کسی که هیچ، با خدا هم هیچ عهدی نداره!
از تیتر و خبر زدنش معلومه!

در ضمن بهترین دوست من کسی‌ـه که عیب‌هامو بهم بگه! این بهترین دوست ارزش‌ش کم از برادر نیست!
جلیلی = روحانی
محمدصالح نیکومنش:
وبلاگ خوبی داریدتبریک میگم
جلیلی = روحانی
بنده:
ممنونم
موفق باشید
جلیلی = روحانی
حسام محرابیان:
به هر حال از داشتن دوستی مثل شما خوشحالم.
موفق باشید.
sarresid.blog.com
جلیلی = روحانی
بنده:
ما بیشتر برادر!
همچنین
جلیلی = روحانی
shima:

ماه خدا عیان شد؛
آن ماهِ ماهِ خدا کی عیان می‌شود؟

التماس دعا...

یا علی

جلیلی = روحانی
محمد نوری :
وبلاگ خوبی دارید موفق باشید .
یاعلی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
صراط

در زندگی ما، عادی‌ترین رفتارها غیرعادی هستند؛ با نوری از الله می‌توان این رفتارها را دید.

در صراط
● مطالبی درباره‌ی سلوک الی اللّه و شیوه‌ی عبودیت و بندگی قرار می‌گیرد. (ان‌شاءاللّه)
● کپی آزاد است، پس با خیال راحت استفاده کنید.

ویژه‌ها