صراط

رسول خدا فرمود «یا علیُ انتَ الصّراط المستقیم»

صراط صراط صراط

رسول خدا فرمود «یا علیُ انتَ الصّراط المستقیم»

پربیننده ترین مطالب

احمدی نژاد متشکرم

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ب.ظ چاپ این صفحه خلاصه


دانلود  (حدود ۳.۷ مگابایت)

به مناسبت آخرین روز کاری دکتر محمود احمدی نژاد

با تشکر از سید مصطفی آل علی 

  • بنده

احمدی نژاد

سیاسی

دیدگاه‌ها (۵)

احمدی نژاد متشکرم
کــربــ بلایی محـــــبــــــــ:

سلام

خدا قوتــــــــــ

خدا عاقبت این دولت جدید را خیر قرار دهد!

آقای دکتر احمدی نژاد خسته نباشید!اجرتان با شهدا!

یازهرا کربــــــ بلا انشاالله

احمدی نژاد متشکرم
بنده:
سلام
ان‌شاءالله همه عاقبت به خیر شویم!
احمدی نژاد متشکرم
سید علی:
سلام
چند صباحیه که خونه ای ساخته ام برای دلم
خواستم خونه ی امیدم باشه
خواستم از خونه ی امیدم ، دریچه ی امیدی برا همنوعانم باز کنم
دریچه ای به دریای بیکران عشق به خدا....
دعوتید به خونه ی دلم
منتظر حضور گرمتون هستم
احمدی نژاد متشکرم
... خادم الزهرا>>>:

و خدا شرمساری من از این است

که رحمت و فضلت به من میرسد

اما سپاسم به تو نمیرسد!!!

خدایا در آخرین روزهای رمضان

اللهم اغفر ذنوبنا و ارحم علینا و کفر سیئاتنا

احمدی نژاد متشکرم
بنده:
آمین
احمدی نژاد متشکرم
مهدی سلیمانی:
سلام

وب زیبایی دارید...خواستار تبادل لینک بودید خبر بدید ...

اینم بقیه ی وبلاگ های من ...
http://goooya.blog.ir/

http://rooshan.blog.ir/


موفق باشید 

یا زهرا(س)

احمدی نژاد متشکرم
بنده:
سلام
احمدی نژاد متشکرم
کــربــ بلایی محـــــبــــــــ:

سلام

عید بر شما مبارکــــــــ
یا زهرا کربــــــ بلا انشاالله

احمدی نژاد متشکرم
بنده:
سلام
عید بر شما هم مبارک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
صراط

در زندگی ما، عادی‌ترین رفتارها غیرعادی هستند؛ با نوری از الله می‌توان این رفتارها را دید.

در صراط
● مطالبی درباره‌ی سلوک الی اللّه و شیوه‌ی عبودیت و بندگی قرار می‌گیرد. (ان‌شاءاللّه)
● کپی آزاد است، پس با خیال راحت استفاده کنید.

ویژه‌ها