صراط

رسول خدا فرمود «یا علیُ انتَ الصّراط المستقیم»

صراط صراط صراط

رسول خدا فرمود «یا علیُ انتَ الصّراط المستقیم»

پربیننده ترین مطالب
بی تو در شهر خبری نیست که نیست

بی تو در شهر خبری نیست که نیست

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ب.ظ چاپ این صفحه خلاصه

چند وقتی است که از تو خبری نیست که نیست

بی تو شام غم من را سحری نیست که نیست

در میان دلم ای یوسف زهرا یک شب

از رد پای شما یک اثری نیست که نیست

تا که از خیمه‌ی نورانی تو دور شدم

از تو هم جانب من یک نظری نیست که نیست

با گناهان من از تو به سویم نیست گذر

از کنار تو مرا هم گذری نیست که نیست

چند وقتی است که با جرم و گناهم آقا

در غیاب تو مرا چشم تری نیست که نیست

آن‌قدر غرق شدم در غم تنهایی خود

که از این غم‌کده‌ام رهگذری نیست که نیست

دوست دارم که شبی با تو نشینم آقا

تا بیایم به سویت راهبری نیست که نیست

 

رضا باقریان

دیدگاه‌ها (۴)

بی تو در شهر خبری نیست که نیست
سَـ ـداد:
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر
بی تو در شهر خبری نیست که نیست
*** ذره***:
سلام



سالروز پیوند آسمانی شان بر شما مبارک....
بی تو در شهر خبری نیست که نیست
میم په به:
با سلام
سومین پوستر از سری پوستر های "بیضاء" با محوریت شهید محمودرضا بیضایی طراحی و آماده دریافت می باشد.
وبلاگ
ــــقَــــلَــــمـــــــــــــــــــ
دات بلاگ دات آی آر

galam.blog.ir
بی تو در شهر خبری نیست که نیست
*** ذره***:
این شعر همیشه زیباست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
صراط

در زندگی ما، عادی‌ترین رفتارها غیرعادی هستند؛ با نوری از الله می‌توان این رفتارها را دید.

در صراط
● مطالبی درباره‌ی سلوک الی اللّه و شیوه‌ی عبودیت و بندگی قرار می‌گیرد. (ان‌شاءاللّه)
● کپی آزاد است، پس با خیال راحت استفاده کنید.

ویژه‌ها