صراط

رسول خدا فرمود «یا علیُ انتَ الصّراط المستقیم»

صراط صراط صراط

رسول خدا فرمود «یا علیُ انتَ الصّراط المستقیم»

پربیننده ترین مطالب

قطره‌ای از دریا

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۷ ق.ظ چاپ این صفحه خلاصه

۵۹

« یا حبیبَ من لا حبیب لَه »

 

۷۸

« یا من هو الوَلیُّ الحمید »

 

۸۳

« یا من یفعلُ ما یَشاء »

 

۸۶

« یا اکرمَ مَسئولٍ سُئِل »

 

۸۷

« یا مَفزعَ المَلهُوفین »

 

۸۸

« یا من عُصِیَ فَــغَفَر »

 

۹۱

«‌ یا اکرَم الکُرَمٰاء »

 

۹۲

« یا من وسِعَت رحمتُهُ کُلَّ شَیء »

 

۹۳

« یا مُعطی »

 

پ.ن۱: البته این‌ها همه‌اش نیست. باز هم هست...

پ.ن۲: کمی بیشتر به دلم نشستند...

  • بنده

جوشن کبیر

دیدگاه‌ها (۱)

قطره‌ای از دریا
... خادم الزهرا>>>:
سلام
از حضورتون ممنون
شما هم لینک شدید
التماس دعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
صراط

در زندگی ما، عادی‌ترین رفتارها غیرعادی هستند؛ با نوری از الله می‌توان این رفتارها را دید.

در صراط
● مطالبی درباره‌ی سلوک الی اللّه و شیوه‌ی عبودیت و بندگی قرار می‌گیرد. (ان‌شاءاللّه)
● کپی آزاد است، پس با خیال راحت استفاده کنید.

ویژه‌ها