صراط

رسول خدا فرمود «یا علیُ انتَ الصّراط المستقیم»

صراط صراط صراط

رسول خدا فرمود «یا علیُ انتَ الصّراط المستقیم»

پربیننده ترین مطالب

بقیع غریب

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۸ ق.ظ چاپ این صفحه خلاصه

به خدا قسم

امام رضا

غریب الغرباء نیست،

ائمه‌ی بقیع

غریب‌ترین‌اند...


پ.ن: (شمس الشموس)

  • بنده

مینی مال

بقیع

دیدگاه‌ها (۵)

بقیع غریب
نسل60 آزاد از این دنیا:
وای بر بی خیالی ما نسبت به آل صعود............
بقیع غریب
بنده:
بله!
البته آل سعود...
بقیع غریب
قبله عشق:
غریب مادر حسن...
بقیع غریب
کــربــ بلایی محـــــبــــــــ:
سلام
انشاالله آقا امام زمان هرچه زودتر ظهور کنند تا برای ائمه بقیع ضریح ، گنید ، بارگاه و صحن و سرا شیعه بسازه!
اللهم العجل لولیک الفرج
یازهرا کربــــ بلا انشاالله
بقیع غریب
کــربــ بلایی محـــــبــــــــ:
سلام  

دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
از سفره های نذری مادر شروع شد
با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
آقا زهیر دیگری امروز آمده
دست مرا بگیرو ببر
عاشقت شدم
خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
یازهرا کربــــ بلا انشاالله

بقیع غریب
بنده:
سلام
و تشکرات ویژه بابت اشعار زیبایتان!

موفق باشید
بقیع غریب
بیان:
غریب غریب است گاهی در وطن و گاه در دیار غربت گاهی در میان آل یهود غریب می ماند و گاهی در دل های ما که مظلومیت او را فراموش و یا انکار می نماییم ولی آنچه که مهم است این می باشد که برای اثبات مظلومیت غریب مدینه هیچ ضرورت ندارد که نسبت به مظلومیت غریب الغربا شبهه وارد دین نماییم!
 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
صراط

در زندگی ما، عادی‌ترین رفتارها غیرعادی هستند؛ با نوری از الله می‌توان این رفتارها را دید.

در صراط
● مطالبی درباره‌ی سلوک الی اللّه و شیوه‌ی عبودیت و بندگی قرار می‌گیرد. (ان‌شاءاللّه)
● کپی آزاد است، پس با خیال راحت استفاده کنید.

ویژه‌ها